Liebster Blog Award

by 12:25 1 komentarze
Dziękuję za nominację tym oto osobą: Julietta Stępień (dwie nominacje ) i
Klaudia NFforever ,
Jo March, Anna ZzaŚwiatów , Wiktoria Kot, Verba - Drozda,
Oliwia Szlufik,
Natalie Vest



O co chodzi?

Nominacja do Liebsten Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób i informujesz ich o tym (nie można nominować osoby, która cię nominowała) oraz zadajesz 11 pytań.



Nominowani:
1. http://precious-fondness.blogspot.com
2. http://another-reality-unusual-life.blogspot.com
3. zaklinacze-dusz.blogspot.com
4. http://dramione-odkryj-siebie.blogspot.com
5. http://elsaijackfrost.blogspot.com
6. http://opera-lalek.blogspot.com
7. http://kwitnacyszron.blogspot.com
8. http://dzieci-zywiolow333.blogspot.com
9. http://lokifanfictionblogbyshelly.blogspot.com
10. http://bozechrondziewczynebyshelly.blogspot.com
11. http://hope-my-love.blogspot.com



Pytanie, które są skierowane do mnie, od Julietty.
1. Ulubione słodycze?
  Yyyyy, eeeeee, oooooo, mmmmm CZEKOLADA!
2. Lubisz sukienki?
  Tak, ale nie wyzywające tylko dziewczęce.
3. Blondyn czy brunet?
  Dlaczego zadajesz takie trudne pytania, jestem osobą z natury kochliwą, więc lubię ich obu, nawet rudych, wystarczy spojrzeć na Axl'a Rose w młodości :)
4. Woda czy ogień?
Woda, nie czekaj ogień, STOP. Jeśli moc to Ogień, jeśli, żywioł w życiu codziennym to Woda.
5. Kolor oczu?
Szaroniebieskie zależy jak słońce padnie, na me lico.
6. Ulubiona książka?
  Mam nawet kilka. Harry Potter ( wszystkie części, bo tworzą całość) Igrzyska Śmierci ( wszystkie części) Wybrani ( raczej mało znana książka ) Gwiazd Naszych Wina ( piękne )
7. Ulubiona postać filmowa?
Aktor Johnny Depp grający fantastyczną postać kapelusznika w Alicji w Krainie Czarów.
8. Kot czy pies?
Pies.
9. Biel czy czerń?
Czerń.
10. Lubisz samotność?
Czasami.
11. Wolisz Elsę czy Jack'a Mroza? Dlaczego?
Lubię ich oby, nie można porównywać do siebie dwóch  różnych postaci, tak mają podobną moc, ale są inni, obu ich lubię na swój indywidualny, pokręcony sposób.
 Kolejna dawka pytań od niej.

1. Lubisz czekoladę?
TAK.
2. Czytałaś/eś wcześniej mojego bloga?
 http://siostryswiatla.blogspot.com/ tego nie a to z niego dostałam nominację, ale nadrobię.
3. Znasz Władcę Pierścieni?
TAK LUBIĘ.
4. Ile masz lat?
Osiemnaście od osiemnastego grudnie dwa tysiące czternastego roku :)
5. Jakieś rodzeństwo posiadasz?
A posiadam :) Siostrę i brata :P
6. Ulubiona gra planszowa.
Scrabble 
7. Kiedy zdecydowałaś/eś się założyć bloga?
Tego, kiedy zobaczyłam na necie pierwszy obrazek przedstawiający Elsę i Jack'a.
8. Gdzie mieszkasz?
Mogę zdradzić, że koło Wielunia w woj. Łódzkim
9. Masz zwierzątka?
Tak kotka.
10. Najulubieńsza książka?
Harry Potter (czytałam trzy razy po kolei wszystkie części)

Pytania otrzymane od Klaudii.
1.Ile masz lat?
 W tym roku skończę osiemnaście, ugh, jestem taka podekscytowana, przy odrobinie szczęścia pojadę na Woodstock
2.Świat fantazji, czy realny?
 Fantazji, kiedy mam dość realności i tego całego trzymającego mnie twardo na ziemi shitu.
3. Smoki czy czarodzieje?
Czarodzieje. Fred i George konkretnie. ( Chyba czuję dziwny pociąg do niegrzecznych rudych chłopców.)
4.Książki czy internet?
KSIĄŻKI
5.W jakim świecie(może być fantastyczy) chciałabyś żyć?
Ofkors Harrego Pottera i jeszcze być w Hogwarcie *.*
6.Jesteś w realnym świecie popularna?
Ani tak ani nie.
7.Masz przyjaciół?
Dwie najwspanialsze na świecie przyjaciółki.
8.Co daje ci szczęście?
Kiedy mnie ktoś chwali i mówi, że jestem potrzebna.
9.Jaki jest twój ulubiony kolor?
Fiolet. Dokładnie ciemny fiolet.
10.Jesteś kreatywna?
Tak, aż za bardzo, pokarze wam kiedyś kilka moich notatek z lekcji.
11.Dlaczego założyłaś bloga?
Bo miałam natchnienie i chciałam się nim z kimś podzielić.

I pytania od Jo
 

1. Twój ulubiony bohater książkowy/filmowy/serialowy/komiksowy/itd. to KAPELUSZNIK!, albo Fred i George.

2. Jesteś przesądna/przesądny? Nieeeee, o ! nie czarny kot, żartuję nie rusz mnie to.

3. Gdybyś miał/miała żyć, w fikcyjnym świecie, byłby to świat z Harrego Pottera

4. Twój ulubiony czas w roku Jesień

5. Najmilsze wspomnienie z dzieciństwa zabawa z rodzeństwem, kuzynostwem i przyjaciułmi w chowanego, czasem dołączali dorośli i robiło się nas z trzydzieści osób.

6. 2014 dopiero się zaczął. Chciałbyś/chciałabyś, żeby przyniósł szczęście

7. Masz szansę przenieść się w czasie. Wolałbyś/wolałabyś kilka lat w przód czy w tył? Dlaczego? W tył, bo wiem co mnie czeka

8. Najpiękniejsze wakacje w twoim życiu? Och to się wiąże z pytaniem 5, ale nie pamiętam kiedy to było.

9. Fikcyjny bohater/bohaterka, któremu oddałeś/oddałaś serce? Fred Weasley

10. Kiedy zacząłeś/zaczęłaś pisać opowiadania? Jak oceniasz swoje pierwsze prace? 12 lat, to był banał i sto kilo byków.


11. O czym myślisz zaraz po przebudzeniu? yyyy, nie jeszcze pięć minut, jak usnę to znaczy, że Bóg pragnie bym się wyspała.

Pytania od Anny ZzaŚwiatów

1. Czy jesteś/jesteście zadowolone/ne ze swojego bloga?
   Nie do końca, zawsze w moich notkach czegoś mi brakuje no i oczywiście, sama na siebie jestem zła, że tak ciężko czasami mi napisać kolejną notkę.
2. Czy czerpiesz/cie skąś inspirację?
   Pomysły same się pojawiają.
3. Kim są dla ciebie/was czytelnicy?
   Tak naprawdę to jedyny motor który mnie napędza.
4. Ile miałaś/miałyście blogów tak ogólnie?
   Z tym trzy, z czego tylko jeszcze jeden jest aktywny.
5. Jaki jest twój/wasz ulubiony blog?
   Eeeee, wstrzymam się od odpowiedzi.
6. Czy masz/macie jakieś zwierzątko, jeśli tak to jakie?
   Mam kota. Nazywa się Feluś, ale to nie jest jego pełne imię tylko zdrobnienie w pełni brzmi. Felicław Amadeusz Myszolowny. 
7. Co widzisz/cie przez okno w pokoju?
  Moje podwórko i drzewa, mały fragment domu z naprzeciwka (mój dom jest otoczony drzewami)
8. Jaką fryzurę lubisz/cie najbardziej?
  Rozpuszczone włosy :)
9. Jaki jest twój/wasz ulubiony kolor?
  Obecnie szmaragdowy.
10. Wolisz/cie rysować czy malować?
 Rysować
11. Jaki jest twój/wasz ulubiony kwiat?
  Na ten moment słonecznik. 

Pytania od Wiktorii. 


1. Z kim byś sparringował/a Elsę, Jacka, Anię i Krisa, gdyby nie byli oni ze sobą?
Ej, czemu zadajecie takie trudne pytania? Nie mam pojęcia, może Else lub Jack'a z kimś z "Córki Żywiołów"? Anne i Krisa nie mam pojęcia.
2. Jak wyobrażasz sobie alternatywy bohaterów ze swojego opowiadania?
[chłopcy zamienieni w dziewczyny i odwrotnie]
Tak, to było by zabawne, mój blog  pewnie zmieniłby się w niezłą katastrofę. W tym pozytywnym sensie. Pewnie Elsa nie miałaby takich przemyśleń wewnętrznych i byłaby mega seksi. A Jack byłby słodziutki :)
3. Jaki był twój pierwszy pomysł na bloga, którego nie zrealizowałeś/aś?
Taaa chciałam połączyć Harrego Pottera i Edwara Cullena i kto wie czy tego nie zrobię :p
4. Chciałeś/aś umieścić jakiegoś bohatera w opowiadaniu, z czego potem zrezygnowałeś/aś?
Nie zawsze pakuję ich nawet więcej niż powinnam.
5. Jak chciałeś/aś nazwać swój blog na "pierwszy wrzut do głowy"?
Właśnie tak.
6. Gdybyś miał/a umieścić sb w opowiadaniu, jak byś sb opisał/a?
Cóż, na pewno nie byłabym główną bohaterką, ale pomagałabym im i wspierała. Byłabym niską brązowowłosą, wesołą nastolatką, nieco roztrzepaną, i nieostrożną. 
7. Masz stronkę na fb o twoim opowiadaniu?
Nie.
8. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Psychologiem.
9. Do której klasy chodzisz?
Trzeciej Ekonomicznej.
10. Nie zdałeś/aś kiedyś?
Nie.
11. trolowy punkt, bo pytania mi się skończyły :P
Okej :p.
  Verba:


1.Co jest twoją weną?
Eeee nie mam takowej, pomysły same mnie nowiedzają.
2.Znasz chłopaka, który interesowałby się Jelsą?Nie, niestety. 
3.Dlaczego założyłaś bloga o tej tematyce?
Bo mnie zainteresowała.
4.Twoje pierwsze wrażenie o Jelsie?
Niesamowita para od razu mi się spodobała.
5.Kiedy najczęściej piszesz opowiadanie na bloga?
Jak mam wenę.
6.Czytasz inne blogi o podobnej tematyce?
Tak.
7.Co jest dla ciebie najtrudniejsze w  pisaniu bloga?
Braki weny czasami.
To, że czasem zawodzę bo po prostu nie mam pomysłu na to co pisać, dalej i czekam, aż najdzie mnie inspiracja.
8.Styl muzyki której słuchasz?
Punk, Rock alternatywny, regresywny
9.Ulubiony zespół muzyczny?
Happysad i Damien Rice
10.Ulubione zwierzę?
Kot
11.Ulubiona książka?
Harry Potter.

Oliwia

  1. Długo prowadzisz bloga? 
Ponad rok :)
2. Czy prowadzisz inne blogi? O jakiej tematyce? 
Tak mam jeden, to zbiór krótkich opowiadań z postaciami z Harrego Pottera.
3. Romans czy przygoda? ( książka) 
Romans
4. Co sądzisz o serii " Harry Potter"? 
O mój Boże. Jeśli się nie domyśleliście to KOCHAM< KOCHAM BARDZO < KOCHAM BARDZO SZALENIE
5. Skąd czerpiesz inspiracje? 
Znikąd.
6. Czy w swoim towarzystwie masz kogoś z kim dzielisz zainteresowania? 
Jeśli chodzi o blogi o tematyce fantastycznej i w ogóle o czymkolwiek o tej tematyce to nie:( Ale przyjaciele lubią mnie taką jaką jestem i nie muszą być tacy jak ja żeby ich lubić :)
7. Lato czy zima? 
Zima taka jak w tym roku :)
8. Zmieniłabyś coś w sobie?
Cóż nie ukrywam przydałoby się mi zrzucić z dwa kilo :P
9. Czy masz zainteresowania? Jeśli tak- jakie? 
Daaaa. Piszę opowiadania, wiersze i rysuję.
10. Co sądzą twoi przyjaciele na temat twojej blogowej pracy? 
Nie interesuje ich to, ale cieszą się jeśli ja się cieszę z jakiegoś komenta :P
11. Książka czy film? 
Książka.

Pytania od Natalie Vest :

1. Co sprawiło że postanowiłeś/łaś założyć bloga?
Myślę, że zawsze chciałam pisać, niekoniecznie bloga. Swój pierwszy założyłam w wieku dwunastu lat, nie był zbyt dobry. Od tamtej pory próbuję twożyć.
2. Co byś zrobił/ła gdybyś przeniósł/ła się do świata z ulubionej książki/filmu/bloga/gry? 
Byłabym najszczęśliwsza, zaczęłabym robić wszystko to co jest niemożliwe w tym świecie.
3. Jakie masz zainteresowania?
Lubię pisać i rysować i rocić Zniszcz ten dziennik.
4. Co myślisz o związkach homoseksualnych?
Popieram, jeśli ktoś lubi osoby tej samej płci to nie powinny się zmieniać na siłe. 
5. Jakie są twoje ulubione zespoły muzyczne?
Damien Rice i Happysad
6. Czy gdyby urządzono konwent gdzie głównym tematem była by Jesla pojechał/ła byś?
Jeśli była by dość blisko to tak.
7. Co myślisz o ludziach ciągle narzekających na swoje życie?
Żal mi ich, bo nie zdają sobie sprawy ze szczęścia jakie zapewne ich otacza.
8. Co kochasz robić w wolnym czasie?
Słuchać muzyki, rysować, spać, spotykać się ze znajomymi.
9. Czy grasz na jakimś instrumęcie?
Nie, niestety.
10. Co sądzisz o Vlogach? Czy chciał/ła byś kręcić własnego?
Nie raczej nie, wolę pisać.
11. Dlaczego prowadzisz bloga? Co on wprowadza w twoje życie?
Zajmuje mi czas i lubię to robić. Pozwala mi się odprężyć. ie?
O mało bym zapomniała o moich pytaniach.  Spoko sama siebie, też nie ogarniam.
1. Lubisz Harrego Pottera?
2. Jeśli nie to i tak masz najbardziej strawną postać jaką? A jeśli lubisz to jaka jest twoja ulubiona postać?
3. Jaki jest twój ulubiony kwiat?
4. Jaka jest twoja ulubiona pora roku?
5. Czy chciał/abyś pojechać na Woodstock?
6. Lubisz "Jak poznałem waszą matkę"?
7. Rodzaj muzyki jakiej słuchasz....
8. Truskawkowe czy Czekoladowe lody?
9.Sukienki czy spodnie i pytanie zastępcze dla panów nie ma tak dobrze. Koszula czy luźna koszulka?
10.Baletki, czy trampki?
11.Podaj swój dokładny adres domowy? 
Dżołk nie musisz odpowiadać, kłamie musisz, nieeee nie musisz. Dobra, jeszcze raz mówieę, że (nie) musisz odpowiadać na poprzenie pytanie! Nawet tego nie chcę, jeszcze mnie za jakiego zboczeńca wezmą.
11. Mam poczucie humoru? Według tego co już napisałam :)

Eliz

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

1 komentarz: