Informacja

by 05:13 6 komentarze
Nowy rozdział dodam jak najszybciej, mam poważne problemy z internetem i czasem go po prostu nie mam, ale nie martwcie się daleka jestem od porzucenia tego bloga. Dziękuję za wszystkie komentarze, postaram się wejść na wszystkie blogi, których adresy przysłaliście, jednak, może to mi zająć trochę czasu:) Zapraszam na mojego aska

Eliz

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

6 komentarzy:

  1. Ufff.Taaaki ciężar od razu spadł mi z serca :) Dobrze,że nie masz zamiaru porzucać tej historii,bo jak mówiłam zapowiada się na prawdę ciekawie :)
    No,to nie przedłużając:
    Całuję i życzę dużo weny,Oliwia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uff ... Dzieki za info ;-P
    Zaczymałam juz tracic nadzieje ;-)
    Kamien z serca <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie!
    Uwielbiam tego bloga
    Zapraszam do mnie
    http://lodowy-czar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej zakochałam się w twoim blogu! Styl pisania masz świetny (niczym jakaś pisarka ^o^). Ostatnimi czasy bardzo polubiłam parę Jacka i Elsy i szukałam opowiadań z nimi związanych, ale jak się okazało mało osób prowadzi blogi o tym temacie. Aż w końcu trafiłam tutaj! Przeczytałam wszystko jednym tchem - tak bardzo mnie wyciągnęło ^^ Z tego co widzę nie zamierzasz zrezygnować z tego opowiadania (i chwała Panu :D). Jeśli dodasz kolejny rozdział mogłabym prosić o informacje? Najlepiej jak napiszesz w komentarzu na moim blogu pod ostatnim postem http://dajszanseuczuciom.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Super że będziesz kontynuować, a na kiedy mniej więcej przewidujesz następny rozdział?

    OdpowiedzUsuń